Sunday, October 26, 2008

Balik kampung OKTOBER

Hari ini 26 OKTOBER 2008, jam 2 pagi..aku berada di kampung di hadapan laptop ude menghapdet blog ini..disini ade beberapa milestones nak berkongsi kepada sume org pasal balik kampung minggu ini...

1. Siang 25 OKT, pegi kenduri kawen anak Long Edah kt Pasoh 2...majoriti jemputan yang hadir adalah saudara-mara..tapi seperti biasa, kite x kenal orang...hehe

2. Nina masih sakit..malam ni makin lemah..suspecting 'ependiks'..esok nk bawak cek klinik.

3. Countdown besday UDE dekat ERA Bowling...sambil membaling bola boling...hehe

4. Esok celebrate besday Ude di kebun nya, planning wat picnic,bbq n potong kek kat sane...wahhh mesti best...(tidak ketinggalan AYONG yang menghapdet blog ni..hehe PEACE!!)

5. Ude beli mikrofon baru...yang bes nye dari dapor pun boleh nyanyi...wahhhhhh

6. Semua family ade kecuali Pak Long's n Pak Ngah's.

7. Sawah padi menguning cantik...indahnya kalau lah aku ade kamera DSLR ke...kan best..

Tu je kot wat mase ni..kalo sempat esok malam sambung lg..chow.

1 comment:

Ustazah Rock said...

wahwahwahhhhh...

meriah btul. meriah mcm biasa la kan? mane pernah tak meriah kpg tu.. hehhe.

To AYONG (tuan punye blog):

1. kan ko mintak mak ko bli kete, minta la mak ko bli camera DSLR lak.. haha!

2. sepertimana aku lom jejak kebun ude, ude juge lok jejak umah aku yg aku pindah since MAC 2008 ni... hihi.. =P

3. yg ditulis situ, yg takde is family Pak Long's & Pak Ngah's... means, family aku tak termasuk la. so lengkali takya la pk2 nak balik ke tak.. :D

chow!